Kaip pakelti elektroninės parduotuvės pardavimus į kitą lygį per 7 dienas
net jeigu išbandei visas reklamos rūšis ir nesigavo.
Reklamos kaštai (Facebook, Google ir kt.) sparčiai didėja, o konkurencija vis auga ir auga. Elektroninę prekybą, kaip didelį pajamų kanalą, atranda vis daugiau ypatingai stambių kompanijų iš viso pasaulio. Išlikti šioje kovoje tampa ypatingai sunku. Bet kaip ne tik išlikti, bet dar ir uždirbti šiais nepaprastais laikais?

Mano situacija specifinė. Ar galiu tikėtis pagalbos savo verslui?

👉 jei ROAS krenta, o reklamos rezultatai prastėja.

👉 jei konversijos rodiklis ne toks, kokio tikiesi.

👉 jei jauti spaudimą mažinti kainas ir daryti nuolaidas, kad sulaukti pardavimų.

👉 jei esi nepatenkintas kaip veikia Tavo elektroninė parduotuvė.

👉 jei nežinai kaip pakreipti elektroninę prekybą, kad ne tik dirbti, bet ir uždirbti.

TADA AŠ GALIU TAU PADĖTI!

KAS AŠ IR KODĖL GALIU TAU PADĖTI?

Tu manęs nežinai...

Aš esu Aurimas Dulskis, Wolf of Ecom
Esu vienas pirmųjų Lietuvoje, 2006-aisiais metais pardavusių prekę internetu. 15 metų patirtis el. komercijoje.
Dalyvavau Ecommerce Mastermind mokymuose, kurie kainavo 10 000 € (įrodymas čia).
Kodėl Tu manęs nežinai? Nes aš nemėgstu viešumo. Nesu davęs žinomiems portalams interviu, nesu dalyvavęs televizijos laidose ir beveik nesinaudoju socialine medija.
Esu priklausomas nuo darbo - tai mane varantis arkliukas.

Esu praktikas, ne teoretikas, sukūręs daugiau kaip 10 sėkmingų elektroninių parduotuvių nuo 0 ir perėjęs savo rankomis visus etapus (nuo prekių pakavimo iki derybų su tiekėjais ar vadovavimo komandai).
 Esu pardavęs produktų internetu už milijonus eurų bei įvykdęs šimtus tūkstančių užsakymų.
Esu pabaigęs daugiau kaip 20 įvairių tarptautinių kursų apie verslą internete, perskaitęs daugiau kaip 200 knygų apie pardavimus.
Viena iš man priklausančių el. parduotuvių Vulcan.lt, kuri turi klientų perkančių jau 400-ąjį kartą, išleidusių po 10 000 €. Ar tai ženklas, kad elektroninė parduotuvė veikia? :)

Net ir taip prisistačius, žinau, kad vis dar esi šiek tiek skeptiškai nusiteikęs. Bet mes kolkas nepažystami ir tai yra normalu!

"Dar vienas guru? Tai jei viskas taip gerai, ko pats nedarai?"  DARAU! Ir darau tai nuo 2006 metų! Tiesiog atėjo metas, kai norisi ne tik imti, bet ir DUOTI!

Pakelsiu Tavo elektroninę parduotuvę į naujas aukštumas.

SU KUO AŠ DIRBU?
  • Reklamos kanalai: kaip leisti Facebook ir Google reklamas, kad šios iškarto generuotų teigiamą gražą (pelną).
  • Produktų kainodara: kaip elgtis su kainomis elektroninėje parduotuvėje, kad šios būtų patrauklios klientui, bet kartu generuotų pelną jums.
  • Procesų automatizavimas: kaip optimizuoti procesus vykdant užsakymus, kad šie reikalautų mažai laiko ir būtų galima išvengti bereikalingo darbuotojų samdymo.
  • ​Konversijos rodiklio optimizavimas: kaip pakelti į naujas aukštumas konversijos rodiklį, kad nešvaistyti reklamos biudžeto pirkti nepasirengusiems lankytojams.
  • Dizainas ir funkcionalumai: kaip paversti elektroninę parduotuvę tokia, į kurią klientas norėtų vis grįžti, nes čia pirkti greita ir patogu.
  • Naujienlaiškiai ir klientų bazė: kaip plėsti savo klientų bazę, kad vėliau būtų galima vykdyti nemokamas reklamos kampanijas (naujienlaiškių siuntimas).

...ir viskas, kas susiję su elektronine prekyba nuo A iki Z, sukaupta per 15 metų patirtį.

PIRmAS PATARIMAS NEMOKAMAI
Parašyk savo situaciją ir gauk patarimą Tavo elektroninei parduotuvei.

AurimasDulskis@gmail.com

@AurimasDulskis

Visos teisės saugomos 2022 Wolf of Ecom™.